Z důvodu výluky mezi Benešovem nad Ploučnicí a Děčínem východem byla na Sp 1913 z Děčína na Jedlovou a na navazujících výkonech nasazena náhradní souprava, vedená 753.192-4. Na snímku je zachycena v Kytlici (foto Michal Kozuk 23.8.2004).
Mimořádně nasazené stroje 753.187-4 + 753.073-6 hravě zvládají dvacetivozový Pn 49417 se sklářskými písky z Jestřebí pro kyjovský Vetropack Moravia Glass, ale největší stoupání na Bezděz mají ještě před sebou. Vlak právě opouští Doksy (foto Michal Kozuk 10.8.2004).
"Prototyp" T478.3001 (753.001-7) bylo možno ještě v GVD 2002/2003 zachytit v čele obou párů Pn-vlaků mezi Děčínem a Českou Lípou. Na snímku veze Pn 66321 (Děčín hl. n. nákl. n. - Česká Lípa hl. n.) mezi Františkovem nad Ploučnicí a Starým Šachovem (foto Michal Kozuk 4.6.2003).
"Dvojče" 753.060-3 + 753.073-6 na postrku vlaku Pn 63413 Liberec - Nymburk vjezdové nádraží mezi Libercem a Jeřmanicemi (foto Jan Kopal 24.5.2003).
Lokomotivy 753.263-3 + 753.301-1 s nákladním vlakem za zastávkou Oldřichov v Hájích (foto Jan Kopal 9.5.2003).
|