Po určitou dobu byla do pravidelného nasazena děčínská 830.154-1. Na snímku v čele Os 2625 z Rumburku do Děčína v Horních Habarticích (foto Michal Kozuk 6.8.2004).
Mimořádné nasazení 830.157-4 na Os 6022 z České Lípy do Jedlové místo turnusové 843 (resp. náhradní 742) na vjezdu do Nového Boru (foto Michal Kozuk 20.9.2004).
Ani v GVD 2003/2004 nepřestaly děčínské "dvaašedesátky" zdolávat jistou "legendární stanici a její horu". Počátkem roku 2004 se navíc vrátil na trať původně odstavený vůz 830.218-4. Na snímku je zachycen s přívěsem 020.015-4 v čele Os 2621/0 z Rumburku do Děčína, před Krásnou Lípou (foto Michal Kozuk 23.1.2004).
Motorový vůz 830.218-4 se zrychleným vlakem Os 2612/3 z Děčína do Rumburku projíždí v plné rychlosti obcí Mlýny
(foto Michal Kozuk 9.7.2002).
Motorové vozy 830.087-3 a 830.072-5 s osobním vlakem v Ostravě-Třebovicích (foto Jiří Vaněk 8.5.1998).
|