Pro poslední tramvajovou trať v Debrecíně, která unikla zrušení v sedmdesátých letech minulého století pro svou kapacitní nenahraditelnost (dodnes tu tramvaje jezdí v několikaminutových intervalech), dodala v roce 1994 firma Ganz-Hunslet prototyp dvoudílné tramvaje KCSV6, na nějž navázala v roce 1997 výroba desetikusové série. Před hlavním nádražím se tak na konečné "Nagyállomás" sešly vozy evidenčních čísel 500 a 507 a umožnily srovnání drobných vzhledových odlišností mezi prototypem a sérií - drobné šrámy utržené v provozu ovšem nepočítaje (foto Tomáš Hádek 5. 9. 2008).
Tramvaj typu KCSV6 ev. č. 506 opouští zastávku "Városháza" (pronásledována už v další zastávce "Kossuth tér" starším typem FVV) a míří pod dohledem "Velkého chrámu" (Nagytemplom), nejznámějšího motivu Debrecínu, směrem k nádraží (foto Tomáš Hádek 5. 9. 2008).
|