|
Typ lokomotivy
| |
26 Em
| |
27 E
| |
|
Období dodávek |
|
1972 - 75 |
|
1984 - 1989 |
|
|
Rozchod |
|
1435 mm |
|
1435 mm |
|
|
Uspořádání dvojkolí |
|
Bo + Bo + Bo |
|
Bo + Bo + Bo |
|
|
Napájecí soustava 1) |
|
1 500 Vss |
|
1 500 Vss |
|
|
Druh spřáhla pro spojení se soupravou |
|
tažná vidlice |
|
tažná vidlice |
|
|
Hlavní trolej - výška nad TK a klikatost |
|
4 900 - 5 600 mm; ± 300 mm |
|
4 900 - 5 600 mm; ± 300 mm |
|
|
Postranní trolej - boční vzdálenost od osy koleje a výška nad TK |
|
1 555 - 1 910 mm; 3 955 - 4310 mm |
|
1 555 - 1 910 mm; 3 955 - 4310 mm |
|
|
Hodinový výkon - při rychlosti - při tažné síle |
|
2 520 kW 30,3 km/h 253 kN |
|
2 520 kW 30,3 km/h 258 kN |
|
|
Trvalý výkon - při rychlosti - při tažné síle |
|
2 190 kW 28,7 km/h 310 kN |
|
2 190 kW 28,7 km/h 310 kN |
|
|
Maximální rychlost |
|
65 km/h |
|
65 km/h |
|
|
Maximální tažná síla |
|
500 kN |
|
500 kN |
|
|
Rozsah rychlostí při EDB |
|
50 - 0 km/h |
|
50 - 0 km/h |
|
|
Hmotnost 2) |
|
165 t; 180 t |
|
155 t; 165 t 3) |
|
|
Náhon na nápravu |
|
oboustranný; šikmé ozubení |
|
oboustranný; šikmé ozuben |
|
|
Převod |
|
5,357 (75:14) |
|
5,357 (75:14) |
|
|
Trakční motory; teplotní třída izolace |
|
2 AD 4346 eT; B |
|
4 AD 4346 eT; F |
|
|
Trakční odporníky - druh, typ a chlazení |
|
litinové, 30 RT, neofukované |
|
fechralové, 9 RTL 1, nucené chlazení |
|
|
Sběrače - hlavní / boční (typ) |
|
3 LSD / 1,5 LSB 1 |
|
3 LSD / 1,5 LSB 1 |
|
|
Pneumaticky ovládaný hlavní kontrolér (vždy 3 ks) - typ |
|
1 KHD2 |
|
2 KHD2 (27 E1), 3 KHD2 (27 E2) |
|
|
Jízdní stupně - jízda / brzda 4) |
|
24 s; 24 sp, 20 p / 24 p |
|
24 s; 24 sp, 20 p / 24 p |
|
|
Dobíjení bateriové sítě 48 V |
|
2 x dynamo |
|
2 x 3f alternátor + usměrňovač |
|
|
Rychloměry (z výroby) - počet, druh, náhon |
|
2 x registrační, 611, mechanický |
|
2 x registrační, 672, elektrický |
|
|
Počet a typ kompresorů; počet, typ motorů |
|
2 x K2 - lok; 4 x 3A 2934/4 |
|
2 x K3 - lok; 2 x 3A 2839/4 |
|
|
Průměr kol (nových/ojetých) |
|
1 200 / 1 100 mm |
|
1 200 / 1 100 mm |
|
|
Délka přes nárazníky |
|
21 490 mm |
|
21 560 mm |
|
|
Největší výška střechy |
|
4 300 mm |
|
4 300 mm |
|
|
Největší výška se staženými sběrači |
|
4 500 mm |
|
4 630 mm |
|
|
Největší šířka 5) |
|
3 050 mm |
|
3 000 mm |
|
|
Rozvor náprav každého dílu |
|
3 000 mm |
|
3 000 mm |
|
|
Rozvor náprav mezi sousedními díly |
|
4 225 mm |
|
4 225 mm |
|
|
Celkový rozvor |
|
17 450 mm |
|
17 450 mm |
|
|
Poznámky:
1) HDB: v troleji polarita + ; SHD: v troleji polarita -
2) hmotnost lokomotiv při dodávkách: viz tabulka dodávky; 180 t - s balastem
3) mechanická část lokomotivy konstrukčně přizpůsobena i pro hmotnost 180 t
4) prvních 24 stupňů sériového spojení je určeno pro práci lokomotiv na násypkách uhlí; tyto stupně nejsou součásti rozjezdového pochodu
5) se staženými sběrači
|
|