|
Výchozí stanice meziměstské trati v Simferopolu, 9Tr č. 5606 a JuMZ-T2 č. 4150,
(foto Tomáš Hádek 20. 9. 2005) |
|
...a cílová stanice v Jaltě s množstvím odstavených 9Tr a 14Tr čelní 9Tr č. 5551, 5606 a 5464, (foto Tomáš Hádek 21. 9. 2005) |
|
Služební trolejbus ("techpomošč") 9Tr č. 1027 na Sovětskoj ploščadi v centru Simferopolu
(foto Tomáš Hádek 23. 9. 2005) |
|
"Devítka" č. 5514 na jaltské "jedničce" (foto Igor Jeřábek 21. 9. 2005) |
|
Atypické stroje v simferopolských ulicích - český Škoda 15Tr (v roce 1990 dodáno 6 kusů) ...
(foto Tomáš Hádek 23. 9. 2005) |
|
...a jeden z osmikusové dodávky JuMZ-T1 (Južnyj mašinostroitelnyj zavod, Dněpropetrovsk, Ukrajina) (foto Tomáš Hádek 23. 9. 2005) |
|
Zatímco na nová čelní okna 9Tr mají v dílnách výrobní formu, "čtrnáctky" jezdí se všelijak poslepovanými; řidiče ale místo svaté ikony ochraňuje obrázek Stalina mezi bočními okny
(foto Tomáš Hádek 21. 9. 2005) |
|
Vozovna Simferopol-1, kde je i sídlo vedení "Krymtrollejbusu", se nachází na Kievskoj ulici a je domovem provozních i "brakovaných" trolejbusů v různém stádiu rozkladu (foto Tomáš Hádek 23. 9. 2005) |